in

Jak nastavit elektronický podpis v e-mailové schránce od Outlook

Podepisujte se automaticky, ušetříte hromadu času při psaní emailu.

Jste uživateli e-mailové schránky od Outlooku a psaní e-mailu je u vás na denní pořádku? Pak jistě oceníte, když si budete moct odpustit pár kliků do klávesnice navíc, nemám pravdu? Myslím tím, především zápatí e-mailu, kdy vesměs neustále píšete to stejné. Např.:

S pozdravem a přáním hezkého zbytku dne

Jan Novák

Tuto část nebo-li zápatí e-mailu můžete zautomatizovat prostřednictvím elektronického podpisu, který se automaticky bude generovat na konci všech vašich e-mailů.

Nastavení elektronického podpisu

Otevřete si webovou stránku https://outlook.live.com/mail a přihlaste se ke svému účtu.

Máte-li hotovo, klikněte na ikonku nastavení.

Nyní se vám otevře rychlé nastavení, kde je potřeba, abyste se dostali na samotný konec všech možností a otevřeli volbu zobrazit všechna nastavení outlooku.

A zde se zkrátka můžete vyžít ve veškerém nastavování všeho co bude potřeba. My se však nyní vraťme k tématu, kterým je Nastavení elektronického podpisu.

 

Ve druhém sloupci si otevřeme Psaní a odpovídání a do velké, prázdné kolonky napíšeme část textu, která se v našich e-mailech opakuje. tuto část textu si můžeme i libovolně v daném editoru nastylovat, ale to už necháme na každém z vás a vaši kreativitě.

 

Pokud máte hotovo, zbývá už jen podpis uložit a radovat se s množství ušetřeného času, který vám za týden, dva, tři nebo rok tento elektronický podpis přinese.

 

Tip na závěr

Pokud jste to doposud nedělali, doporučujeme do elektronického podpisu přidat ještě kontakt na vás.

Šéfredaktor

Autorem článku je Michal

Autor obsahuAutor článkůRoky členství

Komentáře na webu nebo na Facebooku

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

sedm − tři =

Loading…

0